Jesteśmy w DobryMechanik.pl

nasz warsztat w DobryMechanik.pl »

O nas



Naprawa filtra DPF 

Nasz zakład specjalizuje się w oczyszczaniu filtrów cząstek stałych DPF, FAP, DOC, SCR ze wszelkich zabrudzeń powstałych podczas użytkowania pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Jesteśmy w stanie przywrócić sprawność Państwa filtra nawet w 98-99% nie naruszając przy tym struktury jego powłoki. Podczas regeneracji zostają usunięte wszelkie pozostałości sadzy, popiołu, nagaru, olei czy tlenku ceru. Stosujemy hydrodynamiczną metodę oczyszczania. Metoda ta jest uznana za najskuteczniejszą na rynku. Procedura, którą stosujemy jest także bezpieczna dla środowiska.
 




Dlaczego filtr DPF musi być sprawny?

Zadaniem filtra cząsteczek stałych w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi jest usuwanie szkodliwych substancji ze spalin poprzez filtrację mechaniczną. Urządzenie takie najczęściej zbudowane jest z wąskich kanalików, które w przekroju przypominają plaster miodu. Podczas eksploatacji pojazdu dochodzi  do zatkania kanalików pod wpływem sklejania się filtrowanych cząstek. W momencie w którym zanieczyszczenia zakleją kanaliki przepływ spalin staje się niemożliwy, a samochód przełącza się w awaryjny tryb jazdy. Skutkuje to spadkiem mocy bądź całkowitym uniemożliwieniem dalszej jazdy. Dlatego właśnie tak istotne znaczenie ma czyszczenie filtra DPF.
 

 




Jak dbać o filtr?

Zgodnie z zaleceniami producentów samochodów, aby zachować jak najdłużej poprawne działanie filtra, należy regularnie wypalać sadzę zgodnie z otrzymywanymi komunikatami. Jednak nawet przy regularnym dbaniu o poprawne działanie wszystkich podzespołów co jakiś czas należy wymienić filtr cząsteczek stałych lub poddać go regeneracji.

 



Kiedy filtr staje się problemem?

„Gdy kanaliki monolitu filtra zostają zablokowane przez osady z sadzy, pyły i oleje. Wtedy przepływ spalin przez układ wydechowy jest utrudniony bądź wręcz niemożliwy.”

 



Warunki przyjęcia filtra do regeneracji:

 




Opis usługi:


SPRAWDZAMY przeciwciśnienie spalin przed i po czyszczeniu.

Proces regeneracji filtrów nie wymaga żadnej ingerencji w jego strukturę (nie podlega rozcinaniu, spawaniu).
Proces regeneracji polega na zbadaniu monolitu kamerą endoskopową, sprawdzeniu parametrów filtra przed i po oczyszczeniu części, analizie przeciwciśnienia, czyszczeniu właściwym za pomocą specjalistycznego urządzenia i przy użyciu specjalnie dobranych środków czyszczących nienaruszających powłoki filtra, płukaniu, suszeniu, a następnie wydrukowaniu raportu kontrolnego. W przypadku gdy raport kontrolny nie spełnia określonych norm proces regeneracji zostaje powtórzony lub zostają zastosowane dodatkowe techniki wzmacniające proces regeneracji filtra.

Za pomocą stosowanej przez nas metody usuwane są cząsteczki ze wszystkich kanałów filtra, a parametry techniczne filtra zostają przywrócone do pierwotnej sprawności nawet w 98-99%.

 

Masz problemy z zapchanym filtrem DPF?

Przyjedź do naszego warsztatu, uzdrowimy Twoje auto!

kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone 2021 | Polityka Prywatności | Projekt i wykonanie art-MEDIA
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.   akceptuje  polityka prywatności